Wednesday 22 November 2017

Nifty options trader


Oto jedna z takich strategii - strategia Max Pain Theory Options to gra o sumie zerowej pomiędzy Oponentami Kupującymi a Sprzedawcami. Większość opcji (zarówno połączeń, jak i stawiających) wygasa w dniu wygaśnięcia. Po raz pierwszy udowodnił John Summa z Option Nerd w swoim dokumencie badawczym. Różne organizacje potwierdziły to samo co Rynki Indii. Prawdopodobieństwo pozostaje w przedziale 8595 w oparciu o ich ustawienia. Jeśli zdołaliśmy sprzedać po cenie strajku opcji, w której instrument bazowy zostanie rozliczony, to w momencie wygaśnięcia będzie bezwartościowe. Ma 100 szans na zysk. Co zrobić, jeśli zoptymalizujemy więcej teorii bólu maksymalnego opiera się na założeniu, że maksymalna liczba Opcji Kupujący kwot straci pieniądze w momencie wygaśnięcia ważności. Jedną z teorii tego założenia jest - większość sprzedawców opcji to duże instytucje, które zabezpieczają swoje otwarte pozycje swojego portfela. Mają możliwość manipulowania ceną indeksu w zależności od ich otwartych pozycji Opcje. Zakłada się również, że w tygodniu wygaśnięcia indeks przesuwa się w kierunku ceny strajkowej, w której występuje maksymalna strata dla nabywcy opcji (lub minimalna strata występuje dla pisarza opcji). To się nazywa Max Pain Cena Strike. Aby wiedzieć, że maksymalna cena strajku jest tutaj, musimy zrobić - zapisz wszystkie ceny strajku. Załóżmy, że bazowy wygasł po tej cenie. Teraz oblicz Net PL pisarzy opcji dla wszystkich tych cen strajku. W cenie strajku, w której Minimalna strata netto dla Dostawców Opcji jest określana jako cena Max Pain Strike Więc strategia ta mówi nam, że cena strajku, na którą opcja kontraktu wygaśnie z dużym prawdopodobieństwem. Na tej karcie - Czerwone linie są utratą dla pisarzy opcji wstawiania, niebieskie linie są utratą dla pisarzy opcji połączeń. Szukamy minimum (Blue Bar Red Bar) Obecny Nifty Pain to 8600. Możesz tu odnotować codzienny ból. Oto kilka analiz z tej teorii - Nifty oczekuje się, że zamknie się w 8600 w oparciu o aktualne nastroje. Aby zwiększyć zyskowność, zrób to 8800. Teraz możesz sprzedawać 8800 CE, 8900 CE, 9000 CE, jeśli chcesz opcji połączeń. Lub Możesz sprzedawać 8400 PE, 8300 PE, 8200 PE, jeśli chcesz umieścić opcje. Jest to forma fundamentalnej analizy. Mówi, co należy wprowadzić, ale musisz wziąć pod uwagę techniczne, aby osiągnąć maksymalne zyski. (np. nie sprzedaj po upływie godzinowego bollingeru lub górnych łamliwych). Maksymalna teoria bólu może zostać zoptymalizowana w ogromnym stopniu, aby zapewnić maksymalną rentowność. Oto moje 2 centy - jeśli sprzedajesz 8800 CE. Rynek idzie w górę i chcesz się wycisnąć. Następnie sprzedaj dwukrotnie partię w modelu 9000 CE zamiast sprzedać jedną partię w modelu 8800 CE. 9000 CE będzie miało większą beta w odwrotach niż 8800 CE. Weź koszyk z opcją kupna i sprzedaży, jeśli jesteś konserwatywnym handlowcem - sprzedaż 8800 CE ma mniejsze prawdopodobieństwo zysku niż sprzedaż wszystkich 8800 CE, 8900 CE, 9000 CE, 8400 PE, 8300 PE, 8200 PE. Zazwyczaj biorę ważony kosz z podziałką 3: 2: 1, gdzie 9000 CE i 8200 PE otrzymują 3 partie, podczas gdy 8800 CE i 8400 PE otrzymują 1 dużą alokację. Wtedy jest dziwny zestaw matematyki wchodzi do skalpowania, ponieważ sprzedaż wszystkich z nich to bezpieczny handel. Są one skalowane w dużej ilości w ciągu dnia w oparciu o techniczne. Jeśli coś się nie powiedzie, przeprowadzamy się. To jeszcze jedna opowieść. ) Piszę w amitghosh. Moje myśli są starannie spreparowane tam :) 3.8k Views middot Zobacz Upvotes middot Not for ReproductionDo konserwatywne opcje 038 Kurs Futures Trading z domu Referencje przez Analityka Technicznego Expert Trading - Wyniki mogą się różnić dla użytkowników Referencje przez Housewife Trader - Wyniki mogą zmienia się dla użytkowników Jestem Dilip Shaw. Jestem przedsiębiorcą takim jak ty. Od 2007 roku prowadzę działalność handlową, ale straciłem dużo pieniędzy do roku 2017. Następnie zatrzymałem się w handlu i studiowałem opcje, takie jak egzaminy uniwersyteckie. Zaczęła handlować ponownie od 2017 roku i nigdy nie oglądał się od razu. Zrobiłem wiele badań, przeczytałem książki i dokonywałem niezliczonych papierowych transakcji, zanim przyniosłem zyski. Tutaj możesz przeczytać o mnie. Moje konserwatywne kursy handlowe od 2017 roku pomagają wielu handlowcom detalicznym, podobnie jak ci, którzy mają pracę lub firmę, konsekwentnie zyskują w ten sposób: (Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej referencji). Możesz zrobić ten kurs z domu. Niektórzy handlowcy robią niesamowite zyski, takie jak Rs. 16,26 lakhs zysk za 5 dni, chociaż wyniki mogą się różnić dla wszystkich. Ten kurs pomaga poznać strategie opcji konserwatywnych dla miesięcznych dochodów. Po zakończeniu kursu możesz rozpocząć handel natychmiast. Możesz zacząć handlować od dowolnego dnia. Nie musisz czekać na wygaśnięcie. Będziesz zyskiwał konsekwentnie. Ten kurs jest dobry, jeśli masz zwykłą pracę lub interes. Nie musisz monitorować transakcji w każdej sekundzie. Zanim zaczniesz czytać, zrozum, że we wszystkich 5 strategiach będzie przeprowadzony wybór strajku. Wybór kontrastu podczas transakcji Opcje są najważniejszą częścią sukcesu. Dostajesz dwie konserwatywne strategie niekierunkowe dotyczące opcji, jedną strategię opcji na akcje konserwatywne i dwie konserwatywne strategie kierunkowe dotyczące opcji Future Option. Handel non-directional jest przynoszący zyski 80 razy i daje 3-5 za wymianę handlową (wyniki mogą się różnić). Strategia kierunkowa sprawia, że ​​pieniądze szybko. Nie ma znaczenia, po której stronie poruszy się czas. W rzeczywistości zarabiaj więcej, jeśli się mylisz w handlu w przyszłości. ) Możliwe tutaj niesamowite zyski. Handel opcjami na akcje robi 30 000 w jednym handlu i jeśli SL trafi tam jest sposobem na odzyskanie strat i zarobić 30 tys. W tym handlu. Nie jest wymagana wiedza techniczna. Nie musisz monitorować transakcji w każdej sekundzie. W trakcie dowiesz się, jak wybrać ceny strajku. Nauczysz się, kiedy kupujesz, co uderza w sprzedaż, którą kupić, ile zysków chcesz znaleźć, najlepszym miejscem do zrobienia przerwy i tym, co robić po zrobieniu zatrzymania oznacza, jak odzyskać te pieniądze. Sukces jest ponad 80. Ponieważ handel jest prawidłowo zabezpieczany, nie ma żadnych stresów w handlu moimi strategiami. Jestem bardzo przekonany, że zarobisz pieniądze na swoich strategiach. Aby odnieść sukces, oferuję 1 rok wsparcia od daty zamówienia. 11 Powodów, dla których warto wykonać kurs: 1. TA Knowledge NIE jest wymagane 2. Żadne oprogramowanie nie jest wymagane 3. Regularny monitoring NIE Wymagany 4. Kontynuuj swoją pracę 5. Zrób kurs z domu 6. 100 zabezpieczony 7. Bezstresowy handel 8 Tylko Rs. 75,000-, aby rozpocząć 9. Skalowanie możliwe 10. Jednorazowa opłata 11. Jeden rok wsparcia Aby dowiedzieć się więcej CallSMSWhatsApp mnie na 9051143004 lub napisz do mnie teraz. Znam angielski i hindi. Możesz znaleźć wiele opinii na tych stronach: P. S: Tak wiele lat handlu mi się wydawało - zawsze lepiej zarabiać miesięcznie po miesiącach, a nie tracić pieniędzy miesiąc po miesiącu, starając się zarobić za dużo pieniędzy. To się nigdy nie dzieje. Ale małe pieniądze zgromadzone miesiąc po miesiącu mogą stać się bardzo duże tylko w ciągu kilku lat. Zdobądź kurs dla początkujących Jeśli chcesz poznać podstawy opcjonalne, kliknij przycisk YES, kliknij tutaj i wypełnij formularz i pobierz kurs Option Beginners Course Free. Twoje dane nie będą udostępniane i nigdy nie będziemy SPAM. Podobnie jak nasza strona na Facebooku i natychmiastowe aktualizacje postów na całe życie Wszelkie działania mające na celu kopiowanie, reprodukowanie lub rozpowszechnianie treści w serwisie lub biuletynie, w całości lub w części, w dowolnym celu bez zgody są surowo zabronione i są uważane za naruszenie praw autorskich. Informacje w tej witrynie są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych i nie stanowią rekomendacji do kupna lub sprzedaży jakiejkolwiek akcji, opcji lub przyszłości. Nie podawaj żadnych wskazówek w żadnej formie i nie mam zamiaru dawać porad w przyszłości. Daję tylko edukację na rynku podstawowym w handlu ogólnym i pochodnym handlu, szczególnie za pośrednictwem tej strony. Moim celem jest sprawienie, że będziesz lepszym dyscypliną handlową z wykształceniem otrzymanym z tej witryny. Proszę pamiętać, że nie udostępniam porad ani usług doradczych przez SMS, pocztę e-mail, lub whatsapp lub jakąkolwiek inną formę social media. Moim celem jest jedynie poprawa edukacji w zakresie finansów i inwestycji na rynkach akcji w tej witrynie. Nie jestem doradcą finansowym ani inwestycyjnym. Staram się pomóc sprzedawcom handlu detalicznego w obrocie papierami wartościowymi za pośrednictwem artykułów i edukacji zamieszczonych w tym blogu, ponieważ sam straciłam 7 lat handlowych handlu spekulacyjnego bez wiedzy i znam ból najbardziej handlowców czują się po stracie pieniędzy robiąc spekulacje. Chcę tylko im pomóc, rozpowszechniając wiedzę przez tę stronę. Pracowałem ciężko, wykonałem moje badania prawidłowo i napisałem artykuły z tej strony z moich doświadczeń jako przedsiębiorcy, a także z wykorzystaniem wiedzy przeczytałem kilka książek, stron internetowych, forów, książek elektronicznych, czasopism internetowych itp. Proszę jednak zrozumieć, że inwestycje na giełdzie podlegają ryzyku rynkowemu. Proszę wykonać własne badania przed inwestycją w dowolny zapas lub opcję lub wypróbować jakąkolwiek strategię napisaną w tej witrynie. Staram się jak najlepiej rozwijać sprzedawców opcji szczególnie w Indiach i mam nadzieję, że ta strona jest przydatna. Dziękuje za przeczytanie. Pełne informacje tutaj. Witamy w serwisie Nifty Options Trader. Czy znasz następujące niesamowite fakty dotyczące handlu ofertami - możesz używać PUT do pozyskiwania upartych pozycji i używać CALL do zajmowania pozycji niechcianej. - ten czas może zepsuć się w ciągu dwóch lat - rynek ten może płacić częściowo za handel i zmniejszyć ryzyko - że możesz wykonywać transakcje z bardzo dużym prawdopodobieństwem po Twojej stronie i generować stały dochód - że możesz grać przeciwnie do rynku (z pogranicza) z bardzo ograniczonym ryzykiem - że możesz mieć pozycję na rynku, w której noga jest 100 zwycięzcą. Na tej stronie znajdziesz wiele informacji, które pomogą Ci tak, że możesz także rozpocząć opcje handlowe, takie jak profesjonaliści. Be Sociable, Share Tweet Możesz śledzić odpowiedzi do tego wpisu za pomocą RSS 2.0 feed. Możesz zostawić odpowiedź. lub trackback z własnej witryny. Jeden komentarz na temat 8220Home8221 Trackbacks Zostaw komentarzNie witamy w NiftyOptionsTrader To miejsce, które pomaga przedsiębiorcy z opcjami na rynku indyjskim, a zwłaszcza opcji indeksu NIFTY, aby dowiedzieć się więcej o opcjach i zarabiać więcej na nich. Dlaczego ten blog Poza handlem, jestem pasjonatem pomagania innym. To jest moja droga oddania społeczeństwu tego, z czego zyskałem. Piszę aktywnie na traderji na forum handlowym z id AW10. Proszę sprawdzić moje wątki (Strategia handlu przy niskim ryzyku i Konfiguracja handlu NZ7). Celem tego bloga jest pomoc podmiotom oferującym opcje w usprawnianiu ich wyników handlowych. Poprzez ten blog próbuję podzielić się swoimi doświadczeniami, wiedzą i umiejętnościami z handlowcami i pomagać im w ich drodze do sukcesu handlowego. Bardzo dobrze odnoszę się do trudności, jakie napotyka każdy przedsiębiorca w tej podróży, ponieważ przeżywałem wszystko. To trudna podróż, ale z odpowiednią pomocą w odpowiednim czasie, można ją łatwo przejechać. Ale nagrody są z pewnością warte bólu. Jestem Kupcem Anup. Im aktywny przedsiębiorca i konsekwentnie zarabiaj z handlu. Zajmuje się handlem na rynku amerykańskim i indyjskim. Głównie używam następujących instrumentów dla moich opcji handlowych SPY ETF na SampP500 SampP500 futures (E-Mini), tj. Kontrakty na zlecenie USO ETF na rzecz handlu olejem IAU-ETF w handlu złotem SLV ETF w handlu srebrnym NIFTY Futures Index Futures na handel na rynku indyjskim NIFTY Options Index opcje handlu na rynku indyjskim Moje doświadczenie handlowe Byłem na rynku akcji od 1997 roku jako pasywny, długoterminowy, kupuj i trzymaj, inwestor. Po około 9 latach jako bierny inwestor i przeżyciu katastrofy dot com, a następnie odskoku po tym, zdałem sobie sprawę, że aby naprawdę zarabiać na rynku, nasze WYJAZDY są znacznie ważniejsze. A jeśli nie ma żadnej strategii księgowania zysku lub straty, wtedy zysk netto w długim okresie znacznie się zmienia. Tak więc od 2006 roku zacząłem aktywny handel. Przeczytałem wiele książek na temat analizy technicznej, a więcej o tym przeczytałem, bardziej interesowałem się tym. Nawet po lepszej wiedzy, moje wyniki handlowe nie poprawiły się znacznie. Raczej byłem bardziej zmieszany, ponieważ gdy kilka wskaźników daje sygnał kupna, inny zestaw wskaźników daje sprzeczne sygnały. Podstawy mojego handlu (wiedza) To wtedy, gdy natknąłem się na profesjonalnych handlowców i uczestniczyłem w programie mentorskim, aby rozwijać psychologię handlu, opracować plan handlowy i rozwinąć systemy transakcyjne, które pasują do mojej osobowości. Jestem również przeszkolony w handlu opcjami. Zainwestowałem również w zdobywanie wykształcenia zawodowego w daytrading E-Mini od handlowca Jim (eminimaster). Ale prawdziwą zmianę wyników handlowych zacząłem po tym, jak przeprowadziłem kurs psychologii handlowej, prowadząc trenera Steve'a Warda. Nauka i wskazówki od nich wprowadziły moje transakcje na innym torze teraz. W celu wzmocnienia moich podstaw analizy technicznej, zdecydowałem się na certyfikację. Obecnie jestem członkiem Towarzystwa Analiz Technicznych (STA), Wielkiej Brytanii (ich strona internetowa sta-uk. org), a także posiada certyfikat dyplomu od kwietnia 2008. Umiejętności handlowe Kiedy zacząłem podróż do Professional-Trader, miałem wiele wpływ na koncepcje i podejście prowadzone przez wiodącego profesjonalnego trenera dla przedsiębiorców i Inwestora Van K Tharpa. Opracowałem metodologię handlu, zbierając kawałki z metody Vansa i czego się dowiedziałem od innych podmiotów gospodarczych lub książek. Oto moja prosta formuła sukcesu handlowego. Patrol Dyscypliny System Zarządzania Pamię ciĘ ... Profit. Mój handel można streścić następująco: 9 punktów 1) Zobaczyć duży obraz rynku 2) Identyfikować właściwy instrument handlu 3) Zidentyfikować obecny trend instrumentu w 3 terminach krótkich, średnich i długich. za. Do obrotu w dniach moje ramki są 8211 krótkie (3 minuty), średnie (15 minut), długie (60 minut). b. W przypadku transakcji wahadłowych moje harmonogramy są krótkie (lt5 dzień), średnie (maksymalnie 20 dni), długie (gt20 dni). do. W przypadku obrotu pozycyjnego moje terminy są krótkie (dwudzieste), średnie (do 100 dni), długi (gt 100 dni). 4) Identyfikacja obecnego warunku rynkowego 5) Wybór właściwego systemu obrotu w odniesieniu do bieżącego warunku rynkowego 6) Skanowanie prawego handlu zgodnie z regułami systemu obrotu 7) Stosowanie reguł dotyczących wielkości pozycji i zarządzania pieniędzmi 8) Wziąć handel 9) Zarządzać handlem na wyjścia zgodnie z regułami wyjścia z systemu handlowego Aby dowiedzieć się więcej o mnie lub o handlu, zachęcaj do wysyłania mi poczty przy użyciu strony z informacjami kontaktowymi. Dziękuję za odwiedzenie mojego profilu. Do sukcesu handlowego Bądź towarzyski, dziel się

No comments:

Post a Comment